הסטארט אפ הישראלי Peer39, שנרכשה על ידי חברת מדיה מיינד הישראלית עוסקת בתחום הפרסום הסמנטי המקוון, וגייסה עד היום כ-30 מיליון דולר ■ חברת Peer39 הוקמה בשנת 2006 על ידי ניר ברקת
כך נודע ל"גלובס" ■ החברה מפתחת פלטפורמה לניטור תכנים ופרסום באינטרנט ■ המנכ"ל, עמיעד סולומון: "אנחנו מתמקדים במו"לים הגדולים. בעתיד הקרוב כולם יפנו לתחום הזה, של הפרסום הסמנטי"
קורביץ הוא המו"ל לשעבר של הוול סטריט ג'ורנל, ומכהן גם כסגן נשיא בחברת דאו ג'ונס החברה פיתחה טכנולוגיה חדשה לתחום הפרסום המקוון ופועלת בתחום התוכן המותאם למשתמש