קבוצת המדיה מרדית' תרכוש את המגזינים של "טיים" בעסקת מזומן ■ העסקה תכלול את המגזינים המובלים "ספורטס אילוסטרייטד", "פיפל" ו"פורצ'ן"
מו"לית המגזינים מנסה להיכנס לתחום הצומח של פרסום בווידאו ■ השירות יציע שידורים חיים 24 שעות ביממה ו-5 שעות שבועיות של תוכניות מקוריות ותוכניות מאתרי אינטרנט ומארכיוני טיים
לפי מקורבים, תאגיד מרדית' ירכוש את כל המגזינים של TIME מלבד שלושה - "Time", "פורצ'ן" ו"ספורטס אילוסטרייטד", תמורת 2.4-3 מיליארד דולר
בעולם שבו הכל מדיד, גם גופי ואנשי מדיה אפשר למדוד באופן כמותי ■ קבלו את הדירוג האלטרנטיבי של המצייצים הידועים ■ לפרויקט 100 המשפיעים בתקשורת של "פירמה"