גיל: 55 | מצב משפחתי: נשואה ואם לשניים | תואר ראשון במדעי החיים מאוניברסיטת אמורי, תואר שני במינהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב
גיל: 55 | מצב משפחתי: נשואה ואם לשניים | תואר ראשון במדעי החיים מאוניברסיטת אמורי, תואר שני במינהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב
נימוקים לבחירה
עומדת בראש התאגיד החמישי בגודלו בשוק מוצרי הצריכה בישראל. היקף המכירות במחצית הראשונה של 2019 עמד על כמיליארד שקל
מתכוננת לרפורמה | שני מוזס
על אף הטלטלות שעמן נדרשה להתמודד, מכהנת ענת גבריאל כמנכ"לית יוניליוור ישראל כבר קרוב לשבע שנים, כשהיא זוכה לגיבוי חזק מהחברה העולמית. את המחצית הראשונה של 2019 היא סיכמה עם היקף מכירות של קרוב למיליארד שקל, ירידה של כאחוז ביחס למחצית המקבילה אשתקד, והיא אוחזת בנתח של כ–4.7% משוק מוצרי הצריכה לפי נתוני סטורנקסט.
בשנה האחרונה נדרשה גבריאל להתמודד עם תקרית של דליפת אמוניה ממפעל הגלידות של החברה בעכו. היא גם התמודדה עם סוגיית העלאת המחירים, ועל רקע העלייה בתשומות התייקרו חלק ממוצרי החברה. בנוסף, בדומה ליצרניות מזון אחרות, היא נדרשת להכין את החברה לרפורמת סימון המזון המזיק של משרד הבריאות, על ידי הפחתת חומרים מזיקים וביצוע רפורמולציות למוצרי החברה. בהקשר הזה ראוי לציין כי יוניליוור ישראל נחשבת לחברה הראשונה שסימנה כפיות סוכר על דגני הבוקר שלה. כחלק מתפיסת החדשנות שלה, היא גם משתפת פעולה עם סטארט–אפים בתחום ובוחנת שיתופי פעולה נוספים.