החנויות הפיזיות ספגו מכה קשה עם פרוץ הקורונה ועתה הן מסתגלות למציאות החדשה. האיקומרס פרח וכעת הגיע תורן של החנויות לעשות קפיצת מדרגה. אז איך ייראה השופינג בחנויות והשיווק שלהן בעתיד? ומה חנויות צריכות לעשות כדי להצליח לצמוח מהמשבר?
צפו בהרצאה המלאה:
קצת על המרצות:
גלית מור, בעלת חברת SHOPOHOLIST לייעוץ שיווקי אסטרטגי בתחום הקמעונאות ומוצרי הצריכה
בעלת 25 שנות ניסיון בשיווק בעולמות הקמעונאות ומוצרי הצריכה, בחברות בינלאומיות וישראליות כגון אופיס דיפו, שטראוס-עלית קרליין-פריגו ועוד.
בעלת חברה לייעוץ שיווקי, קמעונאות ואסטרטגיה שיווקית; מתמחה באסטרטגיה, מיתוג, ושיווק קלאסי לרשתות, חנויות וחברות מוצרי צריכה.
בין תפקידיה בעבר: מנהלת קטגוריות באופיס דיפו, מנהלת שיווק טואלטיקה - קרליין מקבוצת פריגו, מנהלת שיווק מגזר עסקי ב-YES, מנהלת מחלקת טריידמרקטינג (שיווק קמעונאי) בעלית, וסמנכ"לית שיווק וסחר ברשת קמעונאית.
מרצה באוניברסיטת בן גוריון ובכנסים מקצועיים ומעבירה קורסים וסדנאות בתחום השיווק וניהול הקמעונאות.
בעלת תואר ראשון בסוציולוגיה מאוניברסיטת תל אביב ותואר שני MBA במנהל עסקים, התמחות בשיווק מאוניברסיטת תל אביב.
כיום עובדת עם רשתות, חנויות פרטיות, יזמים ועסקים בתחומי השיווק, פיתוח,צמיחה, פרסום ועוד.
קרן נהיר, יועצת אסטרטגית לפיתוח עסקי, שיווק ומיתוג
בעלת ניסיון של מעל עשרים שנה במותגי-על קמעונאיים, בתפקידי ניהול של מכירות, שיווק, סחר וקניינות.
בין תפקידיה סמנכ"לית שיווק אדידס, סמנכ"לית שיווק אופל, סמנכ"לית סחר ומכירות H&M, מנהלת תחום אופנה ומייסדת תחום עיצוב החדר בשילב.
הובילה תהליכים ופרויקטים מורכבים וחדשניים, ביניהם: הקמת שישה סניפי H&M בארץ והקמת המחלקה המסחרית ב-adidas.
משמשת כעת כיועצת אסטרטגית עצמאית לפיתוח עסקי, שיווק ומיתוג לארגונים וליזמים - עם דגש על פיתוח וזיהוי הזדמנויות עסקיות, תוכניות שיווק ומיתוג.
בעלת תואר שני במנהל עסקים מהטכניון, הפקולטה לתעשייה וניהול.
בוגרת קורסי המשך - ניהול סחר באמזון, ניהול שיווק דיגיטלי באוניברסיטת תל אביב.
"סלרית" חובבת באמזון US ושותפה בניהול קהילת "מנהלי שיווק מצייצים".