הדמות: ג'סינדה ארדרן
התפקיד: ראשת ממשלת ניו-זילנד מטעם מפלגת הלייבור
הניצוץ: בעוד אנו מוקפים.ות בפוליטיקאים.יות שבלוניים, ג'סינדה ארדרן מביאה תפיסה מרעננת של מדיניות חברתית וייצוג עממי אותנטי. היא מתארת את עצמה כפמיניסטית, סוציאל-דמוקרטית, ופרוגרסיבית; היא מייצגת זהות שאינה מצטמצמת לגזע או מגדר אלא עם מטען של תוכניות חברתיות; המדיניות שלה מתמקדת בא.נשים והיא מובילה אג'נדות של השקעה בתחומי הבריאות, החינוך, האקלים, זכויות הנשים והצדק החברתי.
ציטוט:
"I never ever grew up as a young woman believing that my gender would stand in the way of doing anything I wanted."
מה למדתי מהדמות: יחד עם בן זוגה, היא מציגה מודל מרענן להורות ושוויון בין המינים לצד פוליטיקה שמסתכלת לציבור בגובה העיניים. ארדרן מעבירה מסר חשוב שאומר: אלו החיים בעידן החדש. נשים יכולות להגיע לעמדות בכירות ולשלב קריירה עם משפחה. אנחנו לא מתנצלות. תתמודדו עם זה. המסר אף פועל לצד השני - גם לגברים שיכולים לממש את הבחירה שלהם במשפחה, כמו בן זוגה שבחר להפוך למטפל במשרה מלאה בביתם.
Coca-Cola WOW: ההתנדבות ועשיית הטוב עושים את ההבדל
כחלק מהתפיסה הכוללת המאמינה באחריות של כולנו לעשות טוב, ובוודאי של מותג קוקה-קולה האייקוני, אנו פועלים.ות מזה שנים להטמעת ערכים חברתיים בקהילה בה אנו חיים.ות. בתוך כך, החל משנת 2017 החלטנו לנכס את תקופת הקיץ, אשר במשך שנים מהווה מועד המזוהה עם פעילות המותג בקרב בני.ות נוער, לטובת עשייה חברתית משמעותית.
עד 2017 יזמנו מהלכי קיץ גדולים, שהתבססו בעיקר על כיף והנאה, ללא צורך ב-"מאמץ" על מנת לזכות בגמול כלשהו. לראשונה, מהות הפעילות אשר הובילה את מהלך הקיץ, הן במנגנון עצמו, והן בפעילות התקשורתית-שיווקית, הייתה המרכיב החברתי-התנדבותי. עשיית הטוב וההתנדבות הן שעמדו במרכז, והן אלה שאפשרו לנוער לזכות בגמול במסגרת Coca-Cola WOW.
האתגר היה להנחיל שינוי בשני רבדים: החברתי - לשים בפרונט את ההתנדבות והעשייה החברתית; והתפיסתי - לשמור על אטרקטיביות ונחשקות גבוהה בקרב הנוער. כל זאת על מנת להוביל לעשייה משמעותית תחת התובנה כי ההנאה מועצמת ומקבלת משמעות כאשר עושים.ות משהו למען האחר.ת.
בזאת למעשה טבענו משוואה חדשה: לעשות טוב = כיף, הנאה וסיפוק. מאז, במהלך כל קיץ, אנו מזמינים.ות את הנוער להתנדב ומספקים.ות את הפלטפורמה לשם כך. כל עשיית טוב מאפשרת צבירת נקודות ששיאה באירוע גדול שהכניסה אליו רק למתנדבים.ות. זאת ועוד - נבחרת המתנדבים.ות המצטיינים.ות זוכה במסע לחו"ל. במהלך השנים לקחו חלק בפעילות עשרות אלפי בני.ות נוער אשר ביצעו התנדבויות שונות ומגוונות ברחבי הארץ, כך שאפילו שיא שעות ההתנדבות השנתי הצליח להישבר.
מאז ועד היום התגבשה נבחרת של עשרות אלפי בני.ות נוער אשר לקחו חלק בפעילויות לאורך השנים. נבחרת מצוינת זו מובילה את התקשורת השיווקית של המותג במהלך השנה כולה ולא רק בחודשי הקיץ. הם.ן מופיעים.ות על גבי שילוט החוצות של המותג ומככבים.ות בפרסומות בטלוויזיה. הם הפנים של מותג קוקה-קולה ואנחנו גאים.ות בהם.ן ושמחים.ןת לתת להם.ן את הבמה.
התפיסה החברתית עוברת כחוט השני בכל עשייה של המותג. היא חלק מה-DNA שלו והיא עולם ומלואו. תפיסה זו באה לידי ביטוי לא רק בתקשורת עם צרכנים.יות, אלא גם בכל פעילות פנים ארגונית ולמול השותפם.ות שלנו בכל תחום.