מדד המותגים 2021 מוכר מכונות המילקשייק שהפך את מקדונלד'ס לאימפריה ריימונד (ריי) קרוק היה הראשון שזיהה את הפוטנציאל ברשת המזון המהיר של האחים מקדונלד, ובסופו של דבר הפך גם למרוויח הגדול מההצלחה שלה • מדד המותגים הילה ויסברג 08.09.2021 מדד המותגים 2021 היזם השוודי שראה את חנויות בגדי הנשים באמריקה - ורצה גם H&M התחילה את דרכה ב-1947 כחנות קטנה לאופנת נשים בעיר וסטרוס בשוודיה • ב-2020 לרשת היו כבר יותר מ-5,000 חנויות ברחבי העולם • מדד המותגים הילה ויסברג 08.09.2021 מדד המותגים 2021 אפליקציית אינסטגרם נולדה בכלל מתוך כישלון קווין סיסטרום ומייק קריגר רצו בהתחלה לפתח אפליקציה אחרת, מעין רשת חברתית שמבוססת על שיתוף מיקום, אך היא לא הצליחה לתפוס נתח בשוק הרבוי • בזכות הפילטרים לתמונות, הרשת הכושלת הפכה לאחת הרשתות המצליחות בעולם • מדד המותגים הילה ויסברג 08.09.2021 מדד המותגים 2021 אפליקציית המסחר ששאבה השראה דווקא מאוקיופיי וול סטריט שני המייסדים הקימו את רובין הוד במטרה להוריד את סף הכניסה לעולם הסחר הפיננסי, ונראה שהם הצליחו בכך בגדול • ב-2020 מספר המשתמשים עמד כבר על 13 מיליון איש, ורובין הוד אף הצליחה לערער את המוסדות הפיננסיים המסורתיים • מדד המותגים הילה ויסברג 07.09.2021 מדד המותגים 2021 "הכול התחיל מהפעם שבה כמעט הוכנסתי לתא מטען של מאזדה" בזכות מפגש ספונטני עם בחור זר, ג'ו גביה שם לב לצורך שקיים בענף התיירות והצליח לשנות מקצה לקצה את קונספט האירוח • כך הגיעה Airbnb לעולם • מדד המותגים הילה ויסברג 08.09.2021 מדד המותגים 2021 שני החברים מסטנפורד שרצו "לארגן" את האינטרנט ב-1996 זוג החברים לארי פייג' וסרגיי ברין הצטרפו לפרויקט שנועד לשפר את יכולת החיפוש באינטרנט, ולימים הפך לגוגל - מנוע החיפוש המוביל בעולם • מדד המותגים הילה ויסברג 07.09.2021 מדד המותגים 2021 הממציא שהחליט להילחם בענקיות האלקטרוניקה - והפך למיליארדר סר ג'יימס דייסון זיהה בעיה בשואבי האבק: השקיות שברגע שהן מתמלאות, הן פוגעות באיכות השאיבה • הפתרון של דייסון לא רק כבש בסערה את העולם, אלא גם הפך אותו לאדם העשיר בבריטניה ב-2020 • מדד המותגים הילה ויסברג 31.07.2021 נושאים הקשורים לכתבה מדד המותגים 2021רובין הודדייסוןAirbnbאינסטגרם (Instagram)