שיתוף פרויקט
בשיתוף:
חזרה לעמוד הראשי

"כשהשירות טוב, השם שלך ילך לפניך"

שיתוף

ניר שלוש / צילום: באדיבות ניר שלוש

ניר שלוש

סחר קירור שלוש

(44)
ניר שלוש / צילום: באדיבות ניר שלוש

מי אני:

יליד ותושב עכו, נשוי ואב לארבעה ילדים. אחרי שסיימתי תואר ראשון בכלכלה, פתחתי את העסק כמשהו זמני. הלך לי טוב, והיום אני כבר 19 שנה בעסק. אנחנו מתעסקים במיזוג וקירור, מוכרים לסוחרים, למפעלים, לחנויות ולאנשים פרטיים. בזמני הפנוי אני חובב איור קלסתרונים, טיולי שטח וים.

הניסיון לימד אותי ש:

כשלקוח ישראלי קונה מוצר יקר הוא מצפה לקבל מעל ומעבר. הבטחתי לאחת מהלקוחות מזגן שקט, אך היא התלוננה שהוא לא שקט. שלחתי את המזגן לשירות של אלקטרה, אך הבדיקה הראתה שהמזגן תקין ושקט. ביקשתי מהם שיאמרו לה שיחליפו מזגן, אלא שבסוף קיבלה את אותו המזגן והייתה מרוצה. הכי חשוב לי שהלקוח ירגיש שאנחנו מטפלים בו על הצד הטוב ביותר, העיקר ההרגשה שהוא מקבל.

בעיסוק במזגנים, אי אפשר בלי:

לדעת לתת שירות טוב והרגשה טובה, גם אם הלקוח טועה. אם השירות טוב, השם שלך ילך לפניך. אני 19 שנה בעסק ואין דבר כזה לקוח מאוכזב, אם צריך - אוותר על העסקה ואחזיר כסף.

עצת הזהב שלי לפני שבוחרים מזגן:

בדקו שהמזגן גדול מספיק לגודל היחסי של החדר. אם תזמינו מזגן קטן מדי הוא לא יעשה את העבודה, אך אם יתאים לחלל תוכלו ליהנות מכל היתרונות.

הבשורה של אלקטרה אינוורטר:

חסכוני, נעים ושקט בטירוף.