מחקר Treport החמישי, בשיתוף ZooZoo ייעוץ שיווקי, מכון "מדגם" ו"גלובס", מתמקד הפעם בהשפעות המשבר הכלכלי על הנוער הישראלי - ומגלה כי הם כבר מרגישים שינוי בסל הקניות ומשנים את הרגלי הבילוי
ילדים בגיל 6-14 מזמן השאירו מאחור את הנאיביות, ומכיוון שהם מתנהגים כמו בני-נוער מתוחכמים לכל דבר - הם מהווים אתגר לא פשוט למשווקים ולספקי התוכן סקר ענק חושף את ההרגלים של ילדי גיל הביניים בישראל
"האח הגדול" בראש טבלת התוכניות שאין לפספס בתקופה זו, עם 20% מכלל הנשאלים - אך לעומת 49% ל"הישרדות" בסקר הקודם להורדת הסקר המלא