מותג הוודקה היוקרתי הוא הרכש המשמעותי הראשון של "הכרם" לאחר ההודעה על הפרידה ממותגי "פרנו ריקארד" ובהם וודקה אבסולוט ■ תשקיע כמיליון וחצי דולר בפרסום המותג
הקמפיין הצדקני נגד צריכת אלכוהול הצליח עד כדי כך שהוליד גם הצעת חוק צדקנית
"פינלנדיה" מציגה אסמכתאות לגידול מפתיע, שעקף את "אבסולוט" במספר הבקבוקים שיובאו ארצה ב-2008 ■ בענף יש מי שתוהה אם אכן כל ה"פינלנדיה" שיובאה לישראל אכן הגיעה לשווקים, ויש מי שמריח מהפך