מחקר של דן אנד ברדסטריט מגלה כי 40,000 איש גולשים מדי יום באתרי ההיכרויות המרכזיים ■ האיום על השוק: הפופולריות של פייסבוק נוגסת במהירות באתרי ההיכרויות
כניסת nrg ויד2 לשוק אתרי ההיכרויות גורמת לשאר השחקנים להתכונן ליום חדש ■ אחרי שכולם גילו כי פייסבוק לא הרג את אתרי ההיכרויות וכי המיתון דווקא הגדיל את ההכנסות, העתיד של עסקי האהבה נראה ורוד מתמיד
הגירסה המחודשת של אתר "בליינד דייט" פונה לקהל בוגר ואיכותי, ומתבססת על ממשק ידידותי ומערכת חיפוש ומיון משוכללת ■ השירות יוצע בחינם לנשים, ואילו הקהל הגברי ישלם דמי מנוי תמורת שימוש מלא באתר
במסגרת המיזוג, גולשי "חבר'ה דייט" יעברו ל"בליינד דייט" ללא צורך בהרשמה נוספת מדובר בפעילות המשמעותית הראשונה מאז רכישת אתר חבר'ה ע"י חברת גלובל נטוורקס