סעד מכהן כיום כמנכ"ל משרד הדיגיטל גרייט אינטאקטיב. בעבר הוא היה משנה למנכ"ל וואלה וסמנכ"ל אינטרנט ומסחר ב"גלובס".
כך אומר גיא סעד, מנכ"ל גרייט דיגיטל שזכתה בפרס פלטינום על קמפיין לקליק של יוניליוור ■ אמיר גיא, יו"ר איגוד חברות הפרסום ומנכ"ל אדלר-חומסקי, הזוכה הגדול של הערב: ניכר שגם משרדי הפרסום וגם המפרסמים מפנימים את מהפכת העידן הדיגיטלי
פרג שימשה בעבר בתפקידי עריכה וכתיבה שונים ב"גלובס" ■ מחלקת התוכן של גרייט מונה כיום 8 אנשי צוות הכוללים אנשי ארט, צלמי סטילס ווידאו ופיתוח תוכן
שוב: "אחרי שנים של עבודה בניהול לקוחות, החלטתי למכור את הפעילות ולפנות לאפיקים עסקיים אחרים" ■ בין לקוחות ריפרש: AM:PM, דור-אלון, KPMG והסתדרות המורים
הבורסה מעוניינת להתאים ולהעמיק את התוכן שלה לקהל הרחב ולחזק משמעותית את נוכחותה הדיגיטלית - בדומה לבורסות המובילות בעולם
גרייט אינטראקטיב מטפלת בין השאר בתקציבי הדיגיטל של יוניליור ישראל, גלידת שטראוס, נייקי, קבוצת שלמה סיקסט ולופטנזה
ב-3.5 השנים אחרונות היה סעד אחראי על תחום הסחר, השיווק והפיתוח העסקי בוואלה ■ עמית הירש יחליפו בתפקיד סמנכ"ל המכירות
במסגרתו המהלך יהפוך דוקטורס לספק התוכן הבלעדי של וואלה בתחום הבריאות