גיא שמחון

גיא שמחון/ צילום:איל יצהר
פרסומאי המתמחה בפרסום דיגיטלי, מנכ"ל משותף בחברת המדיה TMF

כתבות אחרונות

 
נבו כרמי / צילום: עופר חג'יוב
חברות מדיה | בלעדי

נבו כרמי פורש מניהול חברת המדיה TMF

נבו כרמי, המכהן כמנכ"ל משותף, פורש מהניהול השוטף של TMF ויישאר בתפקיד סגן יו"ר החברה • סביר להניח כי גיא שמחון יישאר מנכ"ל יחיד, אך תחתיו ימונו סגנים חזקים

ענת ביין-לובוביץ' 12.10.2021
גיא שמחון/צילום: איל יצהר

חברת המדיה TMF מוציאה 30% מהעובדים לחופשה ללא תשלום

בינתיים TMF היא חברת המדיה היחידה שנקטה צעד זה, אך על רקע התגברות ביטולי הקמפיינים וההערכה כי הצניחה בהיקפי הפרסום בצל משבר הקורונה רחוקה מלהסתיים, גוברות ההערכות כי חברות מדיה נוספות ומשרדי פרסום ייאלצו בקרוב לבצע צעדים דומים

ענת ביין-לובוביץ' 15.03.2020
גיא שמחון/צילום: איל יצהר
TMF | בלעדי

גיא שמחון ונבו כרמי ינהלו את חברת המדיה TMF

רוני ארן, שבשנים האחרונות כיהן בתפקיד מנכ"ל החברה, ימונה לסגן היו"ר • גלי גוטליב, ששימש לאחרונה סמנכ"ל ב"ישראל היום", ימונה למשנה למנכ"ל

ענת ביין-לובוביץ' 02.04.2019
פייסבוק / צילום: Shutterstock

תודה לבחירות: הפרסום בפייסבוק התייקר דרמטית

הביקוש למודעות ברשת החברתית הזניק את המחירים בעשרות אחוזים: "הביקוש צפוי להאמיר לקראת פסח. מי שלא חייב להיות בפייסבוק - שלא יהיה בכלל"

ענת ביין-לובוביץ' 01.04.2019
וואטסאפ / צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

פרסומות בוואטסאפ: הזדמנות לענף הפרסום או צעד ללקוח מנוכר?

יש מי שרואים במתן אפשרות לגורמים מסחריים לשלוח פרסומות בוואטסאפ את הבשורה הגדולה שלה חיכו אנשי הדיגיטל ■ עם זאת, יש המזהירים מפגיעה נוספת בפרטיות הצרכנים ■ צחי מנצור, מנכ"ל UNION HEAD: "הטלפון הוא בית המקדש עבור הצרכן, ולכן אי-אפשר להציף אותו בפרסום"

ענת ביין-לובוביץ' 03.05.2016
גיא שמחון/ צילום:איל יצהר

"בעוד 10 שנים לקנות מדיה לפי משקי-בית ייראה פרימיטיבי"

למרות הפופולריות של תחום הפרפורמנס, גיא שמחון, מוותיקי הדיגיטל, חושב שהריצה לבורסות פרסום ולקמפיינים מבוססי לידים היא מיותרת ■ אז איפה העתיד? בקמפיינים שמבוססים על דאטה

ענת ביין-לובוביץ' 18.05.2015

גיא שמחון מפובליסיס מונה ליו"ר ועדת מדרוג הגלישה באינטרנט

לוועד המנהל נבחרו, בין היתר, דן חן מאתר תפוז, אודי מילנר מ-one וגדעון אוזן מ"גלובס", לצד אמיר וייס ממקאן ותימור בר-און מ-D-Say

רועי גולדנברג 24.12.2012

פובליסיס מגביר פעילות פרסומית באינטרנט במגזר הערבי

החל בסדרת מצגות בקרב לקוחותיו, במטרה לייצר מודעות לפוטנציאל הפרסומי הטמון במגזר

נועה פרג 07.12.2010

נבחר הוועד המנהל של הוועדה למדידת הרייטינג באינטרנט

גיא שמחון, מנכ"ל פובליסיס נט מדיה, נבחר ליו"ר הוועד המנהל ■ מהצד של אתרי התוכן נבחרו גיא אלון אליאב, מנכ"ל נענע10; איתן זינגר, מנכ"ל זאפ מקבוצת דפי זהב; מירב שיפמן מ-mako; ואודי מילנר, מנכ"ל ONE

נועה פרג 02.08.2010