ורדה שוהם

כתבות אחרונות

 

סודה סטרים עוברת מיתוג מחדש תחת אג'נדה ירוקה

‎מוצרי החברה ישווקו במתחמים הירוקים ברשתות קמעונאיות כמו הום סנטר, אייס וטרקלין חשמל

אפרת אהרוני 25.05.2011

בעלי עסקים ומומחים לשיווק קובעים: מיתון הוא הזמן הנכון להשקת מוצרים חדשים

מנכ"ל אל-על, חיים רומנו, מנכ"ל סוגת, דייויד פרנקלין, ומנכ"ל סודה פופ, ורדה שוהם, מסבירים מדוע צריך להשיק מוצרים חדשים דווקא עכשיו, בתקופת המיתון - ולמה מדובר בנוסחה מנצחת להגדלת המכירות

ספיר פרץ 18.06.2009