זיו פופלבסקי

מנכ"ל משותף בחברת הפרסום לצעירים "לעומק התודעה"

כתבות אחרונות

 
זיו פופלבסקי ואבי רומנו, חברת ray tlv / צילום: איל יצהר

זכויות בנייה ל־250 אלף מ"ר: היזמים שמייצרים קרקעות לבנייה בתל אביב

אבי רומנו וזיו פופלבסקי, בעלי RAY TLV, מוצאים קרקעות בתל אביב עם פוטנציאל השבחה גבוה, ומכינים אותן לייזום פרויקטים, לאחר שהם רוכשים את חלקם של בעלי הנכסים • קשיים בהייטק? הם בטוחים שהביקוש למשרדים בתל אביב לא ייעלם

הדס מגן 24.06.2022
און גולדשטיין | לפני כולם

יהושע TBWA רוכש 33% ממניות "לעומק התודעה"

משרד הפרסום "לעומק התודעה" מראה גידול בהיקפי הפרסום שלו מאז הקמתו ■ זיו פופלבסקי, מבעלי המשרד: "צעד אסטרטגי חשוב לביסוס מעמדנו"

ענת ביין-לובוביץ' 14.07.2013
בנק אגוד | לפני כולם

לעומק התודעה יטפל זמנית בתקציב הפרסום של בנק אגוד

משרד הפרסום מטפל בשנתיים האחרונות בתקציב האינטראקטיב של הבנק ■ היקף הפרסום של בנק אגוד עמד ב-2011 על כ-8.8 מיליון דולר במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 21.05.2012

"לעומק התודעה" פותחת חברת מדיה בהשקעה של מיליון שקל

החברה החדשה תפעל תחת השם "לוקיישן" ותנוהל בנפרד מהמשרד "לעומק התודעה" ■ תחזיק בזיכיון הבלעדי לפרסום בכ-800 בתי-קפה, פאבים, מועדונים וחדרי כושר בפריסה ארצית

חגית ברונסקי 01.09.2010

"לעומק התודעה" רוכשת 75% מ-Invoke תמורת 3 מ' ש'

לדברי זיו פופלבסקי, מנכ"ל ובעלים משותף של "לעומק התודעה", "החברה משקיעה משאבים רבים במטרה לשפר ולשדרג את השירות ומגוון הפתרונות הניתן ללקוחותיה"

נועה פרג 27.08.2009

בעלי משרד הפרסום "לעומק התודעה": "בעוד שנתיים השווי האמיתי שלנו יהיה פי 50"

המטרה של בעלי משרד "לעומק התודעה", און גולדשטיין וזיו פופלבסקי, היא להיכנס לחמישייה הראשונה של משרדי האינטראקטיב בישראל ■ האם השימוש שלהם בטכנולוגיה של אייבלסטר לפרסום אינטראקטיבי יעזור?

נועה פרג 22.06.2009