אבי רומנו וזיו פופלבסקי, בעלי RAY TLV, מוצאים קרקעות בתל אביב עם פוטנציאל השבחה גבוה, ומכינים אותן לייזום פרויקטים, לאחר שהם רוכשים את חלקם של בעלי הנכסים • קשיים בהייטק? הם בטוחים שהביקוש למשרדים בתל אביב לא ייעלם
משרד הפרסום "לעומק התודעה" מראה גידול בהיקפי הפרסום שלו מאז הקמתו ■ זיו פופלבסקי, מבעלי המשרד: "צעד אסטרטגי חשוב לביסוס מעמדנו"
משרד הפרסום מטפל בשנתיים האחרונות בתקציב האינטראקטיב של הבנק ■ היקף הפרסום של בנק אגוד עמד ב-2011 על כ-8.8 מיליון דולר במחירי מחירון
החברה החדשה תפעל תחת השם "לוקיישן" ותנוהל בנפרד מהמשרד "לעומק התודעה" ■ תחזיק בזיכיון הבלעדי לפרסום בכ-800 בתי-קפה, פאבים, מועדונים וחדרי כושר בפריסה ארצית
לדברי זיו פופלבסקי, מנכ"ל ובעלים משותף של "לעומק התודעה", "החברה משקיעה משאבים רבים במטרה לשפר ולשדרג את השירות ומגוון הפתרונות הניתן ללקוחותיה"
המטרה של בעלי משרד "לעומק התודעה", און גולדשטיין וזיו פופלבסקי, היא להיכנס לחמישייה הראשונה של משרדי האינטראקטיב בישראל ■ האם השימוש שלהם בטכנולוגיה של אייבלסטר לפרסום אינטראקטיבי יעזור?
RAY TLVאבי רומנוהיטל השבחהקרקערמת החיילתל אביב