המהלך לא צפוי להשפיע על הניהול היומיומי, שיישאר בידי המייסדים חן ענבר וירון מרחב והמנכ"לים המשותפים בן סבר ואור גלייכר
המהלך אמור להפוך את המשרד הממוזג לחבר במועדון 10 משרדי הפרסום הגדולים
זאת לצד בן סבר ■ גלייכר שימש ב-5 השנים האחרונות כסמנכ"ל אסטרטגיה באדלר-חומסקי
ירכוש 33% מהמניות במשרד, וזאת כדי להתחזק בתחום הדיגיטל ■ במהלך נוסף מגדילה קבוצת G גרופ את אחזקותיה בענבר-מרחב מ-25% ל-33%
נראה כי בשלב זה לא ימונה לו מחליף ■ ירון מרחב: "לצד מנהל הקריאייטיב הראשי בן סבר, את הניהול השוטף אעשה ביחד עם חן ענבר"
המשרד ירכוש מדיה באופן עצמאי ■ למשרד יש שני לקוחות בעלי תקציב מדיה משמעותי - רקיט בנקיזר, שכבר העבירה אליו את הטיפול במדיה, וקבוצת קרסו
זאת על רקע פריצת דרך במו"מ בין יובל ואיל ארד ליורו על פירוק השותפות ביניהם
G GROUPירון מרחבמשרדי פרסוםענבר מרחב