מדובר בעלייה של 10% לעומת אשתקד ■ חברת המזון רשמה עלייה של 7% במכירות, שהסתכמו ב-1.19 מיליארד שקל
תשיק תחת המותג "אדום אדום" מוצרי בשר קפוא, שיתחרו ישירות במותגים טיבון ויל ואל גאוצ'ו
"ברנד פור יו" היא יצרנית "המותג" - המותג הפרטי של הרשת הרביעית ■ במסגרת שיתוף-הפעולה תושק סדרת מוצרי בשר חדשה הכוללת קבבים, סטייקים והמבורגרים, בהשקעה של כ-200 אלף שקל
מתחילת השנה הסתכמו הכנסות נטו ב-1.2 מיליארד שקל, קיטון של כ-8% לעומת התקופה המקבילה אשתקד ■ הרווח הנקי עמד על 62.4 מיליון שקל, ירידה של 19% לעומת התקופה המקבילה
עזרא, בעל השליטה בקבוצת נטו, יורה לכל הכיוונים ■ על מעדנות: "הרווחנו מהפנצ'ר של תנובה" ■ על טירת צבי: "שופרסל הורידה את מוצרי הקבב שלהם מהמדף" ■ ויש לו גם כוונה להיכנס לתחום חדש: ירקות קפואים
ביהמ"ש דחה בקשה לתביעה ייצוגית בהיקף 451 מיליון שקל נגד 9 יצרני ומשווקי מוצרי בשר, בהם טיבון ויל אחזקות, נטו מלינדה, תוחלת תעשיות בשר, מעדני הטלה והעגל ופלדמן ייצור ושיווק מוצרי בשר