הקטגוריה המובילה בפרסום במגזר היא רשתות השיווק ■ סופר-פארם - המפרסמת המובילה
החברה שבשליטת אדלר-חומסקי מנהלת מגעים עם מספר משרדי פרסום, בהם אפיקים ופרסום גל ■ מו"מ ראשוני נערך גם עם פובליסיס סקטורס הקשור במקאן-אריקסון
יפעת בקרת פרסום: ענף הארגונים והעמותות הוא הקטגוריה המובילה במגזר ב-2009 עם היקף פרסום של כ-7.7 מיליון שקל, ואלקטרה מוצרי צריכה היא המפרסם המוביל
פובליסיס ומקאן הם הנציגים החזקים של משרדי הפרסום הכלליים בעשיריית משרדי הפרסום במגזר, שנשלטת ברובה ע"י משרדים עצמאיים היקפי הפרסום במגזר נשארו זהים לרמתם ב-2007