פרויקט לקידום הצמחונות של עמותת "חיים בסביבה" של מיקי חיימוביץ'
מודעות צרכנית למוצרים חברתיים היא תחום שבו לצרכן הישראלי יש מקום לשיפור ■ על רקע מחאת הנוצות במעילי רנואר, "גלובס" בודק אילו מהלכים חברתיים של צרכנים גרמו לחברות עולמיות לעשות שינוי
יעקב הלפרין או בר רפאלי? נסיעה על מונית אלמונית או ממותגת? אנטריקוט ללא רגשות אשם או שינוי אמיתי בצלחת? ■ אנשי פרסום ישראלים בוחרים מהלכים שיווקיים שממוטטים מודלים ארכאיים ושוברים את השוק ואת התפיסה
בעמותת "חיים בסביבה" של מיקי חיימוביץ' טוענים כי בשונה משנים קודמות, העבודות שעלו לגמר תחרות השיווק נדרשו לשלם סכום כסף לא מבוטל, אך סיכוייהן לזכות פחתו משמעותית ■ הנהלת התחרות: "כפיות-טובה של העמותה"