המהלך הוא חלק מהעברת הפוקוס לפלטפורמות הדיגיטליות, והוא כולל השקת פלטפורמת תוכן חדשה שתשרת את כל מותגי הקבוצה, כולל "את" ו"השולחן", בהשקעה של כ-4 מיליון שקל • המו"ל יובל סיגלר: "על-מנת להישאר רלוונטיים עלינו להתאים את עצמנו למציאות ולפתח מקורות הכנסה וצמיחה חדשים ומגוונים"
טן-ברינק שימש בעבר כמבקר הטלוויזיה של "ידיעות אחרונות" וכעורך המגזין "רייטינג" ולאחרונה ערך את תוכניתה של לוסי אהריש בערוץ רשת 13 • מו"ל "טיים אאוט" יובל סיגלר: "ירון הוא האיש הנכון בזמן הנכון"
הכנס ייערך ב-24 ביוני ביוזמת אתר התעשייה, המרכז אנשי מדיה ותוכן ■ בין היתר יעבירו הרצאות אורי שנער, ירון טן-ברינק, איתי ולדמן ואלון דולב
טן-ברינק, לשעבר מבקר הטלוויזיה של "ידיעות אחרונות" ועורך מגזין "רייטינג", יצטרף למחלקת היוצרים והבמאים של הקבוצה וישתלב בפיתוח פרויקטים חדשים