סקר שמפרסמת היום רשות הצרכנות בהסתדרות קובע כי 71% מהנשאלים חושבים כי יוקר המחיה עלה ביחס לשנה שעברה, ואילו רק 20% חושבים כי לא חל שינוי
מדי שנה מתקבלות אלפי תלונות של צרכנים ישראלים בתחומים שונים - מבעיות אספקה, דרך מוצרים פגומים ועד אי-עמידה בהסכמים ■ נתוני רשות ההסתדרות לצרכנות חושפים את מצעד התלונות הישראלי
סקר של גיאוקרטוגרפיה עבור רשות ההסתדרות לצרכנות: כ-19% דיווחו כי הם עורכים השוואה על בסיס המחיר בלבד, וכמעט 18% לא משווים כלל
כ-3,000 תלונות התקבלו אשתקד ברשות ההסתדרות לצרכנות ■ עיקר התלונות מופנות לעסקים בענף החשמל, חברות התקשורת וענף הרהיטים
שלומי גבאי בכנס התמ"ת: "יש נטייה לקחת את היוצאים מהכלל ולהעניש את הכלל. אם רשתות מסוימות עושות מניפולציות, זה לא אומר שצריך חוק שיקשה על כולם"
צפוי היה שהחמישייה הפותחת של אלי ברקת לא תשרוד, אך מי האמין שזה יקרה כה מהר
טוענת כי רשתות השיווק ממקמות לחם וביצים תחת פיקוח במקומות שאינם בולטים על המדף