החברה עדכנה את רשתות הקמעונאות כי ב-1 בינואר מערך ההפצה שלה יעבור לידי דנשר, וקראה לקמעונאים לסיים את התחשבנות מולה עד לתאריך זה • בכך מסיימת מאיר בייגל התקשרות של שמונה שנים עם חברת ההפצה והיבוא דיפלומט
(עדכון) - המקור לקריאות היא אבקת שום ששימשה שורה של יצרני מוצרי מזון שונים, אשר נמצאו בה שאריות של אלרגן בוטנים ■ האבקה שימשה ליצור גבינות, בייגלה, שימורים וסלטים
הפער בין מחירי הבייגלה הרגיל לבייגלה ה"שטוח" מגיע ל-36% ■ מכירות שוק הבייגלה כולו צנחו מתחילת השנה ב-12.7%, והבייגלה הרגיל עלה ב-7%
הירידה במכירות ב-2013 מאפיינת את 3 המותגים המובילים: מכירות בייגל בייגל צנחו ב-15.5%, מכירות בייגלה אסם - ב-14%, ומכירות מאיר בייגל - ב-19%
סטורנקסט: "דקים דקים" ו"שטוח'לה" בלמו את הצמיחה של אסם בשוק ■ מכירות קטגוריית ה"שטוחים" הצניחו ב-35% את מכירות הבייגלה הרגיל
אחרי שנים שבייגל בייגל שלטה בשוק הבייגלה, היא נשארה מאחור כשאסם השיקה את "שטוחים" ■ האם השקת "דקים דקים" של בייגל בייגל תשנה שוב את התמונה?
זילברברג, בעלי חברת מאיר בייגל ויו"ר הוועדה למפעלים קטנים בהתאחדות התעשיינים: "להיות ספק קטן בישראל זה איום ונורא; המדינה סוגרת כאן את התעשייה כי לא שווה להיות תעשיין"
דיפלומטדנשרהסכם הפצהקמעונאות