מנכ"ל חברת ניטור המידע באינטרנט vigo
כך עולה מנתוני חברת ניטור המידע באינטרנט vigo לחודש האחרון ■ במקום השני - מאיר שטרית עם 18% מהיקף השיחות ברשת
השקת Vigo היא ניסיון נוסף של קבוצת יפעת להיכנס לעולם ניטור המידע באינטרנט, לאחר שבעבר מיתגה פעילות דומה תחת חברת "יפעת סושיאל"
בחברה טוענים כי הסיבה לסגירה היא מחנק האשראי בבנקים וכן סירובם של רוב העיתונים הגדולים לעבור לשיטת תשלום לפי ידיעה במקום תשלום חודשי קבוע
סיקור, שנמצאת בין השאר בבעלות גדי סוקניק, תתחרה באופן ישיר בקבוצת יפעת הערכות: תחום לקטי התקשורת מהווה כ-50% מנפח הפעילות של שוק המידע התקשורתי בישראל