ראש הממשלה סבור כי גוגל רכשה את ווייז במחיר זעום, ושהיום היא שווה כ-15-20 מיליארד דולר ■ ואולם קשה להאמין שווייז היתה יכולה להתפתח למימדים כאלו באופן עצמאי, ולכן ניתוח בדיעבד של עסקת גוגל-ווייז לא מבוסס על המציאות
הרוכשת היא סוכנות הוליוודית בשם The Collective ■ מטהקפה נחשבה לאחד הסטארט-אפים הישראלים המבטיחים בעשור הקודם והייתה אמורה להוות בעבר תחרות מול אתר יו-טיוב
בחברה מועסקים כיום 60 עובדים, מתוכם 20 בישראל ■ החברה צפויה לגייס עובדים חדשים בארה"ב ולהגדיל את מצבת כוח האדם בכ-30%
עד כה גייסה החברה כ-50 מיליון דולר, לא כולל הסיבוב הנוכחי ■ על-פי קומסקור, כ-14 מיליון גולשים שונים מבקרים במטהקפה בארה"ב מדי חודש, כשעיקר הגולשים הם בגילאי 18-34
סמנכ"ל התוכן של yes אמר את הדברים בכנס השנתי של איגוד האינטרנט הישראלי ■ אייל הרצוג, מייסד מטהקפה: "השליטה של חברות הכבלים והלוויין בתוכן הולכת לחלוף מהעולם"
קובי מרנקו בכנס השנתי של איגוד האינטרנט: "מתוך 400 מיליון גולשים בפייסבוק - 100 מיליון עושים זאת באמצעות הסלולר" ■ אייל הרצוג, מייסד מטהקפה: "בעולם הווידיאו המקוון נוצרה הזדמנות גדולה למותגים"
מייסד אתר שיתוף קבצי הווידיאו מטהקפה בכנס האינטרנט: "כולם מחפשים את נוסחת הקסם לפרסום בווידיאו, אבל אנחנו מגלים כי וידיאו ממומן מתחיל לתפוס, והמשתמש לפעמים בוחר לגשת מרצונו לאתר של המפרסם"