רשת האופטיקה הגדולה בישראל פותחת 10 סניפים חדשים ברחבי הארץ וחתמה על הסכמים לפתיחת 9 סניפים נוספים • וגם: חברת המיצים הטבעיים פריניב נכנסה לשוק המים בטעמים והשיקה מוצר חדש בתוספת מגנזיום • אירועים ומינויים
החברה הודיעה כי אירעה תקלה בייצור של משקה שוופס מים בטעמי אפרסק,פירות יער ותפוח מתאריך ייצור 31.1.16 ותאריך תפוגה 31.10.16 בבקבוקי 1.5 ליטר ■ בחלק מהבקבוקים נוצר עובש שאינו מהווה סכנה בריאותית
נקבע כי מהאריזה החדשה, עליה סוכם בהסדר, לא ברור שכמות הוויטמינים במשקה זניחה
רשמה ברבעון הראשון הפסד של 3.6 מיליון שקל ■ הרעה נרשמה בכל הפרמטרים הכספיים
זאת ב-4 החודשים הראשונים של 2011 - כך עפ"י נילסן ■ חברות המים המינרליים הן הנפגעות העיקריות ■ בחברות המשקאות מייחסים את הירידה הריאלית בצריכה למזג-האוויר החורפי
בכך תתחרה שטראוס בסודה סטרים ■ הצלחת המהלך עלולה לפגוע בקטגוריית המים בטעמים ■ בשטראוס רואים את עיקר הפוטנציאל של הפיתוח בשווקים בחו"ל, אך הוא ישווק גם בישראל
מכמויות סוכר גבוהות ועד חומרים משמרים, צבעי מאכל וחומצה זרחתית: "גלובס" בודק מה מכילים המשקאות שרובנו צורכים על בסיס קבוע - ומדרג אותם לפי רמת התועלת לגוף
מדובר במאות בקבוקי חצי ליטר מתאריך הייצור 9.2.2010, אשר לדברי החברה אינם עומדים בסטנדרט הטעם הרגיל של נביעות ■ עם זאת, החברה מדגישה כי אין חשש בריאותי בצריכת המוצרים
במחצית השנייה של 2008 תפס המותג אקווה נובה בטעמים של טמפו נתח כספי של 2.4% בלבד מהקטגוריה
אופטיקה הלפריןאסטרהזנקהבריאות דיגיטליתאירועים ומינוייםפריניב