מיקור קהל

(Crowd sourcing) מהלך בו החברה מקבלת רעיונות והצעות מקהל הצרכנים, בודקת אותם ומיישמת את ההצעות הראויות או הפופולריות ביותר

כתבות אחרונות

 

הקמפיין החדש של פפסי מאיים להוציא מהתמונה את משרדי הפרסום

תופעת "מיקור הקהל" תופסת תאוצה בשוק הפרסום האמריקני, ועכשיו מבקשת פפסי הצעות מהציבור הרחב לקמפיינים למותג המשקאות מאונטיין דיו - במקום ממשרד הפרסום BBDO

אדוורטייזינג אייג' 24.11.2009

ההימור של יוניליוור: הצרכנים יהפכו לפרסומאים

יוניליוור מרחיבה את השימוש ב"מיקור-קהל" - היעזרות בגולשים ליצירת קריאייטיב: החברה פיטרה את סוכנות הפרסום לואו שניהלה את מותג הנקניקים פפראמי - והוציאה בריף הקורא לקהל הרחב להציע הצעות לקמפיין

אדוורטייזינג אייג' 05.10.2009

הלקוח שלכם לפעמים חכם מכם

פתאום, משום מקום, הגיח גולש אנונימי, לא מעצב ולא מנוסה - והביא את הרעיון המבריק

אדם שוב 14.09.2009