מרקיורי

כתבות אחרונות

 

מתהדק השת"פ בין מרקיורי של ראובני-פרידן ליוניברסל מקאן

ל"גלובס" נודע כי החל מהשנה יגבשו שתי החברות הסכמי מדיה משותפים בכל הנוגע למחיר ועמלות

ענת ביין-לובוביץ' 09.12.2009

דברי הימים של הקרבות בשוק רכש המדיה ומשרדי הפרסום בישראל

בין עשרות הידיעות על סכסוכים בין הכוחות הפועלים בתחום רכש המדיה, התפנינו לעשות קצת סדר בבלגן: מה יצר את מבנה השוק? למה אורן יוניוב חובר לאדלר-חומסקי? מאיפה נובע כוחו של מקאן - ולמה כולם כל-כך עצבנים?

ענת ביין-לובוביץ' 19.08.2009

עוד פשרה בתחום הבקדייטינג: סמנכ"לית הכספים לשעבר של מרקורי תשלם 2.3 מיליון דולר

בפשרה עם רשות ניירות ערך של ארה"ב נקבע ששרלין אברהמס לא תוכל לכהן כחברת הנהלה או דירקטורית של חברות ציבוריות

שירי חביב ולדהורן 26.03.2009

ירידה בביקושים לזמן אוויר לפרסום בחג הפסח בהשוואה לשנים קודמות

להערכת בכירים בענף, בשלב זה יש ביקושים לכ-80%-90% מזמן הפרסום במסך - בניגוד לשנים קודמות בהן היתה תפוסה של למעלה מ-100% ; למרות המיתון - זכייניות ערוצים 2 ו-10 שומרות על מדיניות מחיר קשוחה

ענת ביין-לובוביץ' 12.03.2009

IPG מחזקת אחיזתה ביוניליוור: מרקיורי תרכוש מדיה למותגי הדגנים והמרקים

מרקיורי של ראובני-פרידן זכתה בתקציב לטיפול ברכש המדיה של הדגנים והמרקים, שטופל בעבר ביונייטד ולאחרונה ביוניון של אורן יוניוב ; שאר תקציב המדיה של יוניליוור מטופל ביוניברסל מקאן - גם היא מקבוצת IPG

ענת ביין-לובוביץ' 11.03.2009

חברת המדיה מרקיורי זכתה בתקציב המדיה של בנק מזרחי-טפחות

ראובני-פרידן, הבעלים של מרקיורי, מטפל בתקציב הקריאייטיב של מזרחי-טפחות ; תקציב המדיה של הבנק נוהל עד עתה ע"י יונייטד ועמד ב-2008 עמד על כ-12.8 מיליון דולר במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 19.02.2009

תחקיר: מהי המשמעות העסקית מאחורי החברות האמיצה בין אילן שילוח לאודי פרידן?

שילוח פועל מול המדיה כדי שראובני יקבלו עמלות יתר; במקרה אחד שילוח הסדיר ריטיינר רטרואקטיבי מול לקוח של ראובני; מקאן סייע לבחינת שדרוג המחשבים בראובני; וראובני מבקש לקנות מדיה "במחירי מקאן" ; והממונה על ההגבלים? מבחינתה אין שום בעיה

ענת ביין-לובוביץ' 05.02.2009

מקאן יוניברסל ומרקיורי של ראובני-פרידן ישתפו פעולה ביניהן בתחום המדיה

הממונה על ההגבלים: מקאן וראובני אינם משרדים מתחרים, כי שניהם בבעלות אותה חברת אחזקות ; נציגי ראובני-פרידן כבר פנו לאמצעי המדיה בדרישה להיות חלק מהסכם העמלות ותנאי רכש המדיה של מקאן יוניברסל

ענת ביין-לובוביץ' 02.02.2009

חברת המדיה של ראובני-פרידן וישראל דיאמנט תיקרא "מרקיורי"

החברה החדשה הוקמה בעקבות הפסקת הפעילות של יונייטד ; אחת מלקוחותיו של ראובני-פרידן, יפאורה-תבורי, תרכוש בשלב זה את המדיה לקמפיין החדש שלה באמצעות מיוז, ובהמשך תתקשר כנראה עם מרקיורי

ענת ביין-לובוביץ' 30.10.2008