ל"גלובס" נודע כי החל מהשנה יגבשו שתי החברות הסכמי מדיה משותפים בכל הנוגע למחיר ועמלות
בין עשרות הידיעות על סכסוכים בין הכוחות הפועלים בתחום רכש המדיה, התפנינו לעשות קצת סדר בבלגן: מה יצר את מבנה השוק? למה אורן יוניוב חובר לאדלר-חומסקי? מאיפה נובע כוחו של מקאן - ולמה כולם כל-כך עצבנים?
בפשרה עם רשות ניירות ערך של ארה"ב נקבע ששרלין אברהמס לא תוכל לכהן כחברת הנהלה או דירקטורית של חברות ציבוריות
להערכת בכירים בענף, בשלב זה יש ביקושים לכ-80%-90% מזמן הפרסום במסך - בניגוד לשנים קודמות בהן היתה תפוסה של למעלה מ-100% למרות המיתון - זכייניות ערוצים 2 ו-10 שומרות על מדיניות מחיר קשוחה
מרקיורי של ראובני-פרידן זכתה בתקציב לטיפול ברכש המדיה של הדגנים והמרקים, שטופל בעבר ביונייטד ולאחרונה ביוניון של אורן יוניוב שאר תקציב המדיה של יוניליוור מטופל ביוניברסל מקאן - גם היא מקבוצת IPG
ראובני-פרידן, הבעלים של מרקיורי, מטפל בתקציב הקריאייטיב של מזרחי-טפחות תקציב המדיה של הבנק נוהל עד עתה ע"י יונייטד ועמד ב-2008 עמד על כ-12.8 מיליון דולר במחירי מחירון
שילוח פועל מול המדיה כדי שראובני יקבלו עמלות יתר; במקרה אחד שילוח הסדיר ריטיינר רטרואקטיבי מול לקוח של ראובני; מקאן סייע לבחינת שדרוג המחשבים בראובני; וראובני מבקש לקנות מדיה "במחירי מקאן" והממונה על ההגבלים? מבחינתה אין שום בעיה
הממונה על ההגבלים: מקאן וראובני אינם משרדים מתחרים, כי שניהם בבעלות אותה חברת אחזקות נציגי ראובני-פרידן כבר פנו לאמצעי המדיה בדרישה להיות חלק מהסכם העמלות ותנאי רכש המדיה של מקאן יוניברסל
החברה החדשה הוקמה בעקבות הפסקת הפעילות של יונייטד אחת מלקוחותיו של ראובני-פרידן, יפאורה-תבורי, תרכוש בשלב זה את המדיה לקמפיין החדש שלה באמצעות מיוז, ובהמשך תתקשר כנראה עם מרקיורי