סטן פלפס

יועץ בינלאומי לתחום חוויית לקוח

כתבות אחרונות

 
 פרופ` עמי מויאל, שמעון פרס, דני רוטשילד והרצל שלם/ צילום: רונן דבש

הרשת החברתית: למי קרא שמעון פרס "צוציקים"?

וגם: מי זכה בתחרות פיתוח אפליקציות לרכב של יונדאי ישראל?

ספיר פרץ-זילברמן 18.11.2015

"70% מהצרכנים מוכנים לשלם עבור חוויית לקוח טובה"

סטן פלפס, מומחה בינלאומי לתחום חוויית הלקוח, מסביר ל"גלובס" איך כדאי לחברות לבדל את עצמן, בעולם שבו כל המותגים כבר נראים לצרכן אותו הדבר

מיכל רז-חיימוביץ' 06.04.2015