ירושלים תארח את כנס COMEDY FOR A CHANGE - כנס בינלאומי בנושא כוחם של הקומדיה וההומור לשינוי חברתי, בהשתתפות קומיקאים מרחבי העולם ■ הכנס ייערך ב-21-22 בדצמבר בסינמטק ירושלים
חוזק של מותג טלוויזיוני נמדד לא רק ברייטינג: קמפיינים שעולים ברשתות חברתיות לקידום תוכניות חדשות הם לחם חוקם של מפיצי הפורמטים, שיודעים שככל שמתרבות הפלטפורמות - כך קשה יותר למשוך את תשומת-לב הצופה
חברת יולי אוגוסט היא ממפתחות הפורמט הנמכר של ערוץ 10 "לעוף על המיליון"
גיוס השכנים לפתרון בעיות אישיות, דרכים חדשות למציאת אהבה, ילדים שממשיכים להחזיק את שעות הפריים-טיים, ולא מעט גאווה ישראלית ■ ענקית המדיה פרוזיבן מסמנת את הלהיטים החדשים על המסך הקטן ואת הפורמטים שצפויים להיעלם
טלוויזיהירושליםלי-אור אברבךנדב פלטיסינמטקרשתות חברתיותתוכניות טלוויזיה