כך מתאר ג'וזף מנדלבאום את החברה שמצא כשהתיישב לפני שנה על כיסא המנכ"ל ■ בראיון מיוחד הוא מספר על החיזור של עופר אדלר, המנכ"ל הקודם ואחד המייסדים וחושף את האסטרטגיה שלו עבור אינקרדימייל לשנים הקרובות
אדלר מכר חלק ניכר ממניותיו תמורת 6.8 מ' ד' ■ "אני רוצה להיות יותר עם המשפחה - השארתי לעצמי מניות כי החברה במצב מצויין", הוא אומר לאחר שצבר הון של 20 מ' ד'
לאחר שנתיים רצופות בהן נרשמה ירידה עקבית במספר חילופי מנכ"לים ומנהלים בדרגת C level, בחברת המחקר Liberum Research מזהים שינוי מגמה ■ מה גורם למנכ"לים לפרוש, מה קורה בגזרה הישראלית, ומהן הזדמנויות ההשקעה
כך אמר מנכ"ל החברה ■ בסוף השנה יפקע תוקף ההסכם המקורי בין שתי החברות, ואינקרדימייל מחפשת כעת שותפים דומים
החברה, המפתחת אפליקציות חינמיות עבור משתמשי דואר אלקטרוני, אך בונה את עיקר צמיחתה על פרסום מבוסס חיפוש, רשמה ירידה של 2% בהכנסות הרבעון השלישי
דיווחה על תוצאות שיא ברבעון השני ■ הכנסות החברה זינקו ב-29% ל-6.7 מיליון דולר לעומת התקופה המקבילה אשתקד ■ העלייה ברווחיות מיוחסת לגידול בהכנסות המיוחסות לתחום החיפוש באינטרנט
"פייסבוק בנו מוצר מדהים אך בחרו להתמקד בבניית פרופיל אישי למשתמש, שזמין אך ורק לאותם אנשים שהוא מגדיר כ'חברים'; לכן, הגישה של פייסבוק מוטעית בעיניי"
החברה עברה לרווח של 1.4 מיליון דולר ברבעון לעומת הפסד של 700 אלף דולר ברבעון המקביל עופר אדלר, מנכ"ל החברה: "הצגנו הכנסות שיא למרות שהרבעון הראשון הוא מסורתית הרבעון החלש של החברה