ירדן פלד, סמנכ"ל שיווק ודיגיטל במנורה מבטחים, בחר בקפה טורקי עלית - המותג שהצליח לכבוש את השוק הישראלי ולהפוך את הקפה השחור לחלק מהשפה ומהמנהגים שלנו
אחרי שנים שבהן נותני הטון בקפה היו לוגמי האספרסו והקפוצ'ינו, מרכז הכובד האיכותי עובר בהדרגה גם אל משקאות ארוכים. שהרי בינינו, רוב לוגמי הקפה בעולם, ובוודאי בישראל, מעדיפים קפה גדול
הגולשים זועמים על שטראוס-עלית: "וואו, הצלחתם לדחוף לפרסומת אחת גם את זה שנשים מכינות קפה וגם את זה שהן הורסות לגברים את הקריירה" ■ שטראוס: "מדובר בקמפיין הומוריסטי שהוא חלק מקו פרסומי שמלווה את המותג"
רוב ההפחתה מיוחסת לפעילות הקפה בסרביה עקב "מצב כלכלת מאקרו גרוע" ■ בישראל יופחתו 12 מיליון שקל משווי רשת נקודות המכירה עלית קופי
טוענת במכתב תלונה לביה"ח לאחר שהפסידה במכרז להפעלת נקודות קפה בשטחו: "הצענו 200 אלף שקל לחודש או 38% מהמחזור - לעומת 190 אלף שקל לחודש שמשלמת עלית קפה"
טרה מספקת גם גבינות ומוצרים נוספים לשתי הרשתות של שטראוס - עלית קופי ומקס ברנר ■ מדובר במכירות מוצרים בהיקף של מיליוני שקלים בשנה
התחרות בשוק המודרני קשה מאוד ומלאת יצרים, ומי שלא יודע להתמודד איתה - נופל ■ איך מגבשים אסטרטגיית תחרות? איפה נכנס לסיפור ריגול תעשייתי? ■ וגם: יקי ודמני, מנכ"ל אלקטרה, נותן טיפים
במקום השני במדד המותגים המדוברים נמצא קפה ג'ו ואחריו רשת קפה קפה, אך יש לציין כי 20% מהשיחות על שלושת המותגים הן בעלות אופי שלילי ■ מקס ברנר זכה לשיעור הגבוה ביותר של שיחות חיוביות: 87%
מדד המותגים 2019קפה