עמי אלוש, הדמות הקריאטיבית הבולטת במשרד הפרסום ליאו ברנט, עוזב את המשרד לטובת תפקיד בחברת פייבר • סמנכ"ל הקריאייטיב של מאקו, עידן לוי, יחליף אותו
משרד הפרסום ליאו ברנט הוא זה שעומד מאחורי הרעיון של שילוב של סופגנייה עם וופר שמציעה רשת ברגר קינג ■ "דיילי מייל", "סאן", "טיים", "קוסמופולטן" ואמצעי תקשורת בינלאומיים נוספים מגלים עניין בהמבורגר החדש
עמי אלוש, כיום מספר 2 במשרד, עמד מאחורי השקת המותג בישראל בעת שטופל במקאן
אלוש, מהבולטים בדור הצעיר של הקריאייטיב דיגיטל, מכהן היום כסמנכ"ל דיגיטל במקאן ת"א
פייברmako (מאקו)ליאו ברנטמינוי בכיריםמשרדי פרסום