נדחתה תביעת רשלנות נגד משרד גולדפרב-לוי-ערן-מאירי, בטענה כי עצתו גרמה נזק ללקוח ■ שופטי העליון הגדירו אמות-מידה לבחינת היקף האחריות של עו"ד: "ככל שהסיכון גדול יותר - כך על עוה"ד לפעול יותר לאזהרת לקוחו"
במהלך 2011 ייפתחו 4 סניפי "פאפאגאיו אקספרס" במתחמים קמעונאיים בתחנות דלק, בהשקעה מוערכת של כמיליון שקל לסניף
לטענת רשת המסעדות, ייצוגה הכושל ע"י המשרד בסכסוך עם חברת תפעול גרם לה נזקים כספיים עצומים ■ מלבד רשלנות מקצועית, פאפאגאיו טוענת כי משרד עורכי הדין הפר גם חובות אתיקה וחובות נאמנות ללקוח
המבקשת, חברת "תפעול", טוענת כי פאפאגאיו היא חדלת פירעון ולא קיימה עד היום את פסק הבוררות שחייב אותה לשלם ל"תפעול" את חובה