לראלקו אולי יש את המזומן להשקעה, אבל השווי של טוגדר הוא הגבוה יותר • פעילות ראלקו אינה סינרגטית לזו של טוגדר, אולם נראה כי כך מצאה לעצמה חברת מוצרי החשמל אפיק לגוון את פעילותה ולהוסיף קצת "פלפל" לפרופיל הסיכון/סיכוי שלה
למרות השחיקה במחירים והתחרות - ב-2015 החברות אלקטרה, תדיראן וראלקו הציגו שיפורים מפליגים בתוצאות, אך ברימאג דיגיטל עברה להפסד
איך זה שהוצאות המימון של ראלקו מגיעות ל-10 מ' ש', כשהתחייבויות הפיננסיות מסתכמות ב-38 מ' ש'?
זאת בהמשך להחלטה האסטרטגית של תדיראן למקד את פעילותה בתחום המזגנים
אלקטרה מוצרי צריכה בולטת לרעה, רווח שמן לברימאג בשל מכירת פעילות ■ הסיבות להתגברות המגמה השלילית בענף: ההאטה הכלכלית, התחרות הגוברת ומבצע "צוק איתן"
תמקד את פעילותה בתחום המזגנים ותרחיב את פעילותה בתחום ההתייעלות האנרגטית, לרבות בתחום התאורה ■ תמכור לראלקו את זכויות היבוא, השיווק וההפצה של המותג בלומברג ב-24 מיליון שקל
הקבוצה משווקת את מותגי החשמל והאלקטרוניקה שארפ וזנוסי ■ עפ"י ההערכות, תקציב הפרסום של הקבוצה עומד על 5 מיליון שקל בשנה במחירים ריאליים
על התקציב של יבואנית שארפ וזנוסי, בהיקף של כ-5 מיליון שקל בשנה במחירים ריאליים, יתמודדו y&r ישראל, שמעוני-פינקלשטיין-ברקי, פוגל-אוגילבי וזרמון DDB