המותג במבה של אסם אומנם בראש הקטגוריה, אך מותגי שטראוס - שוקולד פרה, קפה טורקי, תפוצ'יפס ומילקי - מרכיבים את העשירייה הפותחת • האם המלחמה השפיעה על הצרכן? • מדד המותגים 2024
החברה הודיעה על איסוף המוצר "ממרח פרווה אגוזי לוז עם קקאו" 350 גרם המיוצר על-ידה • לצרכנים שאינם אלרגיים המוצר בטוח לצריכה
עם זאת, נמשך הסכסוך המסחרי בין רשת יינות ביתן לחברת סנו ושוקולד השחר
חברת השחר העולה הפסיקה לספק את שוקולד השחר לרשתות יינות ביתן ומחסני כמעט חינם ■ ברשתות נערכים עם רכישות באמצעות סיטונאים
63 שנים לאחר שהוקם נאבק מפעל השוקולד "השחר העולה" על עתידו באמצעות מוצר חדש וקמפיין אגרסיבי ■ המנכ"ל משה וידברג: "כל מה שאני מבקש זה הגנה נגד יבוא במחירי היצף. אבל המדינה בנויה על ביורוקרטיה, פרוטקציה ושחיתות"
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של שוקולד השחר מתברגת לטבלאות עם השקעה כספית נמוכה, בזכות הפרזנטורים הלא שגרתיים
אוהבי השוקולד הפופולרי יכולים להירגע: לאחר שהמו"מ בין יצרנית שוקולד השחר ושופרסל התפוצץ על רקע כספי, בחברת "השחר העולה" מאשרים היום - "הגענו להבנות, השוקולד יחזור למדפים במהלך השבוע הקרוב"
הפגישה שהתקיימה היום בין נציגי חברת השחר העולה לסמנכ"ל הסחר של שופרסל, אלי גידור, התפוצצה ללא הסכמות ■ לצרכנים שהתקשרו היום למוקד הלקוחות של שופרסל נמסר כי "יש בעיה מסחרית עם המוצר"
שופרסל דרשה להגדיל את עמלת ההפצה מחברת "השחר", וכשזו סירבה - הפסיקה שופרסל את ההתקשרות עמה ■ חברת "השחר", שמחזיקה 60% משוק ממרחי השוקולד, לא מספקת סחורה לשופרסל כבר חודשיים
היום בשעות הבוקר זימנה הממונה על ההגבלים העסקיים את כל נציגי הספקים המעורבים בפרשה אתמול דווח כי שופרסל הורידה מהמדפים את מותגי של קוקה-קולה, אסם ו-ויסוצקי בכיר בשופרסל ל"גלובס": "אנו לא עושים צעדים אלה כצעדי תגובה, אלא מתוך התייעלות ושימוש מושכל במדפים"
אבי שאוליאסםבמבהטואלטיקהמדד המותגים 2024מילקינביעות נוטלהשטראוסתפוצ'יפס