"אחוז המצליחים נמוך, כי אחוז המתחילים נמוך. רוב האנשים עסוקים כל הזמן בלהתארגן, ובינתיים הדברים קורים במקום אחר", אומר שחף בר גפן, בעלי סוכנות המדיה הדיגיטלית מהגדולות בישראל, שמנהלת מאות קמפיינים דיגיטליים, מ-BMW ועד בקרדי ■ מיוחד ל"ליידי גלובס"
החברות מנהלות כיום את המדיה עבור אתרים מובילים בתחום כמו "מומו הפרה", "יויו", "טרולית" ועוד
הרעיון הוא לפנות למפרסמים ישראליים ולפתוח להם את הדלת לפרסום בסין, באמצעות הפלטפורמה האינטרנטית של באידו שבה גולשים כ-590 מיליון איש
חברת המדיה הישראלית ווב 3.0 משווקת שטחי פרסום במספר אתרים ישראלים מובילים
לצד וואלה, ynet והגוש התהווה של נענע10, קיימת בישראל קבוצה רביעית למכירת מדיה באינטרנט: ווב 3.0 ■ האם בקרוב אתר שלא ישתייך לקבוצה כזו יצליח לשרוד? ■ ראיון עם המייסדים שחף בר-גפן ופז דרור