שיווק חושי

סנסור מרקטינג - שימוש בכל אחד מ-5 החושים כדי להשפיע על ההחלטות הצרכניות ברמה המודעת והלא מודעת כאחת

כתבות אחרונות

 

מניפולציות חושיות שמשנות הרגלי צריכה

רובנו רואים בעצמנו צרכנים נבונים, שעושים סקר שוק ומתייחסים בספקנות לפרסומות ■ אבל האם אנו מצליחים לזהות את הפעמים שאנחנו קונים קרואסון רק כי הריח שיגע אותנו, או אוכלים מהר-מהר רק כי הרעש במסעדה מפריע לנו?

ספיר פרץ 12.12.2012

קונים לפי החוש: איך מגרים את חושינו כדי שנתפתה לקנות

גלובס" בודק איך המוזיקה בחנות גורמת לצרכן לרצות להישאר בה, איך הריח מייצר הזדהות בלתי מודעת עם הפריטים, ואיך המוצרים מסודרים כך שרק נושיט יד וניקח אותם

אפרת אהרוני 27.12.2010

לכל מוצר יש חוש

ככל שההמחשה של המוצר תהיה אפקטיבית יותר - נוכל לגבות עליו פרמיה גבוהה יותר

יובל לב 25.09.2010

סיימון הארופ: "80% מהמוצרים החדשים שמושקים - נכשלים"

מנכ"ל ברנד סנס בוועידת תקשורת ונתח שוק: "בקטגוריות מסוימות עד 95% מהמוצרים נכשלים בשנה הראשונה, חלקם בשל פרסום לא נכון; יש להפנות יותר תקציב לפרסום חושי" ■ לכל הידיעות מהוועידה

חגית ברונסקי‏ 19.07.2010

"ישראל היא מדינה מאוד חושית. צריך למצוא דרך לתקשר אותה ככזו"

סיימון הארופ, שהקים עם מרטין לינדסטרום את חברת ברנד סנס, בטוח שאפשר לקשור כל מותג ל-5 החושים כך שיגרום ללקוח לחבב אותו יותר ■ בראיון לקראת הרצאתו בוועידת תקשורת ונתח שוק הוא מסביר איך המיתוג החושי עובד

חגית ברונסקי 15.07.2010

"סאונד נכון בחנויות יכול להעלות את המכירות ב-38%"

ג'וליאן טרז'ור, יו"ר סוכנות "סאונד" מבית ברנד סנס, מספר - בראיון לקראת הרצאתו בוועידת תקשורת ונתח שוק - על הבעייתיות בסאונד שקיים היום בסופרמרקטים ועל הרעש המזיק בחנויות אופנה לצעירים

חגית ברונסקי 15.07.2010