התחרות החדשה תנסה לייצר תחליף לתחרות הפרסום המיתולוגית "קקטוס הזהב" • התחרות, שתיקרא על שם מי שנחשבת לכוהנת אנשי הקריאייטיב לדורותיו - תרצה גרנות ז"ל - אמורה להיות תחרות עצמאית, שאיננה תלויה במשרדי הפרסום
התחרות, שתקרא על שם מי שנחשבת לכוהנת אנשי הקריאייטיב לדורותיו, תרצה גרנות ז"ל, אמורה להיות תחרות עצמאית, שאיננה תלויה במשרדי הפרסום שמטרתה להוקיר ולקדם את הקריאייטיב בישראל
המכללה לתקשורת ולפרסום ACC תקיים בשבוע הבא את תערוכת סיום לימודי הקופירייטינג, שתעסוק בנושא "מניפים דגל שחור - הדמוקרטיה הישראלית בסכנה"
גורי, בעצמו בוגר מכללת ACC תרצה גרנות, שימש ב-3.5 השנים האחרונות כמנהל קריאייטיב במשרד הפרסום דחף 1
(עדכון) - גרנות, שנחשבה ל"גורו של הקריאייטיב" וניהלה את ביה"ס לקופירייטינג ACC, לימדה פרסום במשך כ-20 שנה וחתומה על סיסמאות רבות, בהן "אם שותים לא נוהגים" ■ מורל: "יהיה קשה למצוא לה תחליף"
גרנות, בעלת מכללה לפרסום ולקופירייטינג, מודה שאין לה כישרון עסקי - אבל יש לה אנרגיות של תיכוניסטית: "אני אינפנטילית וחושבת שאני בת 30" ■ "אחרי רצח רבין הפסקתי לעבוד עם פוליטיקאים"
ענף הפרסוםפרסוםפרסומותקקטוס הזהבקריאייטיבתחרותתחרות הפרסום גרנות