אם אינך רואה את תוכן ההודעה -
לחץ כאן
If you can't see this mail content -
click here
עדכון יומי - 27/3/2025
פרסום ושיווק - עדכון יומי
כנס השירות של ישראל
מבזק, דרך אל על ועד כאל: איך בונים חוויית לקוח ב-360 מעלות
לשמור
כנס השירות של ישראל
שר הפנים משה ארבל: "אין דיפ-סטייט במדינה"
לשמור
כנס השירות של ישראל
אליה יוספיאן, ממייסדי וולט בישראל: "הלקוחות באים בשביל השירות, לא בשביל סופר או פיצה"
לשמור
תוכן שיווקי
להסתכל לעתיד, לזהות מגמות ולהעניק מענה מדויק ליזמים בשוק נדל"ן משתנה
לשמור
כנס השירות של ישראל
פרופ' רוני גמזו: "שירות מתחיל מהמנהל, וזה זהה באיכילוב ובמגדל"
לשמור
כנס השירות של ישראל
סמנכ"לית השיווק של מזרחי טפחות: "העברנו לבנקאים שלנו אימוני אמפתיה"
לשמור
כנס השירות של ישראל
מנכ"ל טרמינל X, ניר הורוביץ: "לא תמיד צריך לשאול את הלקוחות לגבי חדשנות. צריך פשוט לעשות"
לשמור
כנס השירות של ישראל
משה לארי, מנכ"ל מזרחי טפחות: "אי-ציות לבג"ץ הוא קו אדום שאסור לנו לחצות"
לשמור
הרשמה לניוזלטרים נוספים
לגישה מכל מקום ובכל זמן הורידו גם את אפליקציית גלובס:
הודעת דואר זו נשלחה לכתובת #EMAIL#, בעקבות רישומך לאתר גלובס והסכמתך לקבלת דיוור. אין להפיץ את המידע הכלול בהודעה זו ללא אישור מגלובס. נא לא להשיב למייל זה.
שירות לקוחות ותמיכה טכנית :
sherut@globes.co.il