אם אינך רואה את תוכן ההודעה - לחץ כאן If you can't see this mail content - click here


עדכון יומי - 27/3/2025

פרסום ושיווק - עדכון יומי


כנס השירות של ישראל
מבזק, דרך אל על ועד כאל: איך בונים חוויית לקוח ב-360 מעלותלשמור
 

כנס השירות של ישראל
שר הפנים משה ארבל: "אין דיפ-סטייט במדינה"לשמור
 

כנס השירות של ישראל
אליה יוספיאן, ממייסדי וולט בישראל: "הלקוחות באים בשביל השירות, לא בשביל סופר או פיצה"לשמור
 

תוכן שיווקי
להסתכל לעתיד, לזהות מגמות ולהעניק מענה מדויק ליזמים בשוק נדל"ן משתנהלשמור
 

כנס השירות של ישראל
פרופ' רוני גמזו: "שירות מתחיל מהמנהל, וזה זהה באיכילוב ובמגדל"לשמור
 

כנס השירות של ישראל
סמנכ"לית השיווק של מזרחי טפחות: "העברנו לבנקאים שלנו אימוני אמפתיה"לשמור
 

כנס השירות של ישראל
מנכ"ל טרמינל X, ניר הורוביץ: "לא תמיד צריך לשאול את הלקוחות לגבי חדשנות. צריך פשוט לעשות"לשמור
 

כנס השירות של ישראל
משה לארי, מנכ"ל מזרחי טפחות: "אי-ציות לבג"ץ הוא קו אדום שאסור לנו לחצות"לשמור
 



הרשמה לניוזלטרים נוספים




לגישה מכל מקום ובכל זמן הורידו גם את אפליקציית גלובס:

Google Play App Store





הודעת דואר זו נשלחה לכתובת #EMAIL#, בעקבות רישומך לאתר גלובס והסכמתך לקבלת דיוור. אין להפיץ את המידע הכלול בהודעה זו ללא אישור מגלובס. נא לא להשיב למייל זה.

שירות לקוחות ותמיכה טכנית : sherut@globes.co.il