חברת פרטנר הודיעה רשמית כי התקשרותה עם משרד הפרסום ראובני-פרידן מסתיימת. זאת, לאחר שפרטנר מקבלת את בקשת המשרד לפרוש מניהול תקציב הפרסום שלה.
כפי שנחשף ב"גלובס", בתקופה האחרונה מנהל ראובני-פרידן מגעים עם קבוצת המשביר החדש לצרכן בנוגע לאפשרות כי יטפל בתקציב ה-MVNO (מפעיל וירטואלי) של הקבוצה, העומד בניגוד אינטרסים לתקציב פרטנר.
בראובני-פרידן החלו לבדוק את אפשרות החבירה עם רמי שביט, לאחר שבשנה האחרונה נקטה פרטנר צעדים חד-צדדיים בנוגע לצורת התגמול של משרדי הפרסום שלה.
המשמעותי שבהם הוא שבמכרז שמנהלת פרטנר בתקופה זו לבחירת משרד פרסום חדש לחברה ייבחרו למעשה שני משרדים נפרדים, וזאת לאחר שפרטנר נפרדה לאחרונה גם משלמור-אבנון-עמיחי.
כפי שנחשף ב"גלובס", בימים אלה עורכת פרטנר מכרז על תקציב הפרסום שלה, ומשמעות ההודעה של היום היא כי במכרז המדובר ייבחרו שני משרדי פרסום - האחד שיחליף את שלמור-אבנון-עמיחי והשני שיחליף את ראובני-פרידן.
על-פי נתוני יפעת בקרת פרסום, הנתח של שלמור מתקציב הפרסום של פרטנר עמד ב-2010 על 13.1 מיליון דולר, והחלק של ראובני עמד על 23 מיליון דולר (שניהם במחירי מחירון).
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.