משרד הפרסום ארועטי-ברמן GPS, שעומד לאבד את תקציב שלמה SIXT, מצרף לעצמו תקציב פרסום אחר: ל"גלובס" נודע כי GPS זכה בתקציב מטרו מוטור. היקף התקציב עומד על כ-3 מיליון שקל.
כפי שנחשף ב"גלובס", תקציב מטרו מוטור יצא באחרונה למכרז. משרדי הפרסום שהתמודדו עליו היו ענבר-מרחב-ניסן, פרסום אברהם, באומן-בר-ריבנאי וארועטי-ברמן GPS. התקציב טופל עד עתה במשרד הפרסום אשכנזי-זלצמן.
עבור רוב המתמודדים, יתרונו של התקציב הוא כי הוא אינו מנוגד אינטרסים לתקציבי רכב שבהם מחזיקים כמעט כל המשרדים מבין 20 משרדי הפרסום הגדולים.
לשלושה מבין המשרדים שהתמודדו יש כבר נגיעה לתקציבי רכב: ענבר-מרחב מטפלים בתקציבי קרסו - ניסאן ואינפיניטי, ובשלב זה גם בתקציב רנו ש"ננטש" על-ידי גליקמן ונמצא בימים אלה בעיצומו של מכרז. רנו הינה חלק מהשותפות בבעלות על אופנועי מטרו.
באומן-בר-ריבנאי מטפל בתקציב מאזדה, ופרסום אברהם מטפל במותג הרכב אאודי.
למעשה, GPS היה המשרד היחיד מבין המתמודדים שלא טיפל בתקציב רכב כלשהו.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.