בועז שובל, האחראי פעילות הדיגיטל של חברת מדיה קום מקבוצת אדלר-חומסקי, פורש מתפקידו - כך נודע ל"גלובס".
שובל, המכהן בתפקיד מזה כשנה, הודיע בשבוע האחרון למנכ"ל החברה, רן בראון, על רצונו לסיים את תפקידו. השניים סיכמו כי שובל יסייע בתקופה הקרובה לחברה במספר נושאים.
לשובל יש רקורד של שורת תפקידים מרשימים בתחום המדיה הדיגיטלית. קודם לתפקידו בקבוצת אדלר-חומסקי הוא שימש במשך כשנתיים בתפקיד סמנכ"ל שיווק וסחר באתר נענע 10, וקודם לכן הוא עשה את אותו התפקיד באתר ynet במשך כ-5 שנים.
שובל הצטרף לקבוצת אדלר-חומסקי בתחילת 2011, כשבקבוצה הוחלט למקד מאמצים בחיזוק תחום האינטראקטיב של משרד הפרסום אדלר-חומסקי ושל הקבוצה כולה. כחלק מהמהלך גויסו לקבוצה מספר אנשי אינטראקטיב בולטים - הראשון בהם היה יוסי ארז, מי שניהל במשך מספר שנים את מקאן דיגיטל - זרוע האינטראקטיב של מקאן-אריקסון. אחריו הצטרף שובל, שתפס מקום בתוך חברת המדיה.
אבל כמו עם שובל, גם עם יוסי ארז הרומן לא שרד לאורך זמן, וארז עזב את התפקיד לפני חודשים ספורים. עתה, כאמור, פורש מתפקידו גם שובל.
עם זאת, יש לציין כי בשנה האחרונה הפכה קבוצת אדלר-חומסקי לשחקנית יותר משמעותית מבעבר בתחום האינטראקטיב, ומבחינת היקפי הפרסום המתנהלים בקבוצה נרשם גידול משמעותי.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.