חברת אל-על השיקה שירות חדש המאפשר לנוסעי מחלקת תיירים לשדרג את כרטיס הטיסה למחלקת עסקים במחיר משתלם, על-ידי הגשת הצעה באתר האינטרנט של החברה.
השירות זמין רק לאחר הזמנת כרטיס טיסה, ובמסגרתו הנוסעים יכולים להציע את המחיר המתאים להם לשדרוג ממחלקת תיירים למחלקת עסקים.
הצעות השדרוג הטובות ביותר יזכו את הנוסעים המציעים בשדרוג למחלקת עסקים (בתנאי שיש מקום פנוי במחלקה), והודעה על הזכייה תינתן 30 שעות לפני מועד הטיסה.
השימוש בשירות אל-על Upgrade אינו כרוך בתשלום כספי, ולקוח שהצעתו לא התקבלה לא יחויב.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.