אם לא יחול שינוי של הרגע האחרון, משרד הפרסום ראובני-פרידן צפוי לטפל בתקציב הפרסום של סימילאק - כך נודע ל"גלובס". מול המשרד מתנהל בשלב זה דיון מסחרי שאמור לסכם את זכייתו במכרז על התקציב.
זה התקציב השני שבו זוכה המשרד ביומיים האחרונים: רק אתמול (א') התבשר ראובני-פרידן על זכייתו בתקציב רכבת ישראל.
כפי שנחשף לראשונה ב"גלובס", באחרונה הוחלט בסימילאק להוציא את תקציב הפרסום למכרז.
להתמודדות הוזמנו מעגל מצומצם של משרדי פרסום: באומן-בר-ריבנאי, ראובני-פרידן, G גרופ ושלמור-אבנון-עמיחי שטיפל בתקציב בשנים האחרונות.
לאחר תום המצגות עמדו בקו הגמר ראובני-פרידן ומי שנחשב עד שלב זה לאנדרדוג: שלמור-אבנון-עמיחי, שהצליחו להפתיע את סימילאק ברמת האסטרטגיה והקריאייטיב. עם זאת, בסופו של דבר הוכרעה ההתמודדות לכיוון ראובני-פרידן.
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי היקף הפרסום של סימילאק ב-2011 עמד על 7.1 מיליון דולר במחירי מחירון, שהם כ-3 מיליון דולר במחירים ריאליים. ב-2010 עמד היקף הפרסום של החברה על 5.8 מיליון דולר, וב-2009 על כ-7.1 מיליון דולר במחירי מחירון.
בסימיליאק סירבו להגיב לידיעה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.