סופרבול 2013 שנערך השבוע לא הצליח לשבור שיאי צפייה חדשים בטלוויזיה, אבל בכל הקשור לניו-מדיה, הוא בהחלט רשם ציון דרך מרשים.
המשחק, שהסתיים בניצחון של בולטימור רייבנס על סן פרנסיסקו פורטי-ניינרס, נצפה על-ידי 3 מיליון משתמשים יחודיים (Unique Users) בארצות-הברית בפלטפורמות הניו-מדיה השונות, ביניהן הסלולר באמצעות אפליקציית NFL Mobile, ובאינטרנט באמצעות האתרים הרשמיים של ה-NFL ושל רשת CBS, ששידרה את המשחק גם בטלוויזיה.
מדובר על השנה השנייה בלבד שבה ה-NFL מאפשרת לשדר את הסופרבול במדיות החדשות, ולא מסתפקת רק בשידור הטלוויזיוני המסורתי. בגמר הקודם, בין ניו-יורק ג'איינטס לניו אינגלנד פטריוטס, צפו 2.1 מיליון משתמשים יחודיים.
השינוי התאפשר לאחר שבשנה שעברה הגיעו ראשי ה-NFL למסקנה כי שידור אינטרנטי לא גורע מנתוני הצפייה בטלוויזיה.
זמן השהייה הממוצע לגולש אינטרנט שצפה במשחק השבוע עמד על 38 דקות.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.