על רקע הליך הפירוק של חברת בטר פלייס, פרופ' סיני דויטש, המשנה לנשיא המכללה האקדמית נתניה ומומחה לדיני הגנת הצרכן, טוען כי היום (א') המכונית החשמלית של בטר פלייס לא יכולה לפעול ללא תחנות ההטענה של החברה והשירות הניתן על-ידה, ולכן שירות הוא חלק אינטגרלי מהעסקה. מכאן שסגירת תחנות שירות של החברה היא הפרה יסודית של החוזה, ולקוחות חברה יוכלו לדרוש את כספם המלא בחזרה.
פרופ' דויטש, מיוזמי הצעת חוק שביקשה להעדיף את הצרכנים כנושים של החברה, טוען כי הצרכנים צריכים להיות הנושים הראשונים של חברה הפושטת רגל ולקבל עדיפות על פני גופים חזקים יותר.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.