דנית שלו, מנהלת השיווק של עוף טוב, היא אשת השיווק של חודש ספטמבר. שלו נבחרה על-ידי איגוד השיווק הישראלי בזכות מהלך מותגי מקיף שעברה החברה.
המהלך המשמעותי שהובילה שלו היה מיצוב מחדש של המותג. המיצוב החדש החל ברצפת הייצור, שבה פותחו סדרות חדשות של שניצלים מ-100% רכיבים טבעיים, ותקשור של נושא התזונה האיכותית למשפחה.
כדי לייצר אימפקט מקסימלי למיצוב המותג, המהלך נתמך בכל האספקטים השיווקיים והתקשורתיים.
האריזות עוצבו בהתאם לרוח האסטרטגיה השיווקית של המותג, ובאווירה המייצרת תחושה חמה וביתית. אייקון של 100% רכיבים טבעיים הוצב באופן בולט על האריזות, ונוסף צבע ירוק המחזק את תחושת הטבעיות.
שמות המוצרים עודכנו כך שייטיבו להעביר את איכותם ואת התחושה הביתית, באמצעות תיאורים כדוגמת "מנתח שלם" ו"עוף משובח".
בנימוקי הוועדה נכתב כי "האפקטיביות של מהלך ארוך-טווח מוכיחה את עצמה. המודעות וההעדפה למוצרים החדשים ואיכותיים יותר הובילה לשינוי תפיסתי נרחב שהשפיע על כל הקטגוריה. בעקבות ההפנמה שמוצרי המזון המוכנים כיום איכותיים יותר מבעבר, עלתה נכונות הקנייה של כל הקטגוריה".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.