המאמצים של באיירן מינכן להתרחב ולהפוך למותג גלובלי, ולא לכזה שמוגבל לגבולות אירופה וגרמניה - מתחילים לתפוס תאוצה.
הטרבליסטית של עונת 2012/13 (לקחה את אליפות הבונדסליגה, זכתה בליגת האלופות וגם בגביע הגרמני), הודיעה כי תפתח לראשונה שני משרדים בחו"ל - אחד בסין, והשני בניו-יורק. מנכ"ל המועדון, קארל היינץ רומיניגה, שחשף את הנושא בריאיון לסוכנות הידיעות horizont, אמר: "אנחנו רוצים להפוך את באיירן למותג בינלאומי מוכר, ולהגדיל את ההכנסות שלנו ממרצ'נדייז וספונסרים".
באיירן רשמה בעקבות העונה הקודמת, המוצלחת בתולדותיה, שיאים גם בזירה הכלכלית - עם הכנסות שחצו לראשונה את רף ה-400 מיליון אירו (המספר המדויק ייחשף עם פרסום הדוחות בחודש הבא). המועדון צפוי לדווח בנוסף על רווח נקי - עונה 21 ברציפות שהוא רושם את ההישג הזה.
כך מרסקת באיירן את המתחרות בבונדסליגה
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.