לאחר שהשבוע פורסם כי משרד הפרסום מקאן-אריקסון קיבל לידיו את תקציב הפרסום של איקאה בהיקף של 15 מיליון שקל, ל"גלובס" נודע כי המשרד מקבל לידיו תקציב נוסף - מנו ספנות. היקף תקציב זה עומד על כ-5 מיליון שקל בשנה.
תקציב מנו ספנות טופל במשך מספר שנים במשרד הפרסום החיפאי פריור. לקראת עונת תיירות הקיץ בשנה שעברה החליטה החברה להתקשר עם משרד הפרסום זרמון DDB, אך החיבור בין השניים החזיק כחצי שנה בלבד, שלאחריה נפרדו הצדדים, כשכל אחד מהם טוען כי הפרידה נעשתה מיוזמתו.
אמנם עיקר התקציב של מנו ספנות כולל פרסום מכירתי בעיתונות (מה שגם נותן לה את הנפח בנתוני יפעת בקרת פרסום), אולם מדי פעם עולה החברה בקמפיינים טלוויזיוניים קצרים, בעיקר בעונת התיירות.
פריור הצליח בעבר לשלב פנים מוכרות בקמפיינים של החברה, כשב-2003 כיכבה בפרסום שרון איילון, שהתפרסמה זמן קצר קודם לכן במסגרת תוכנית הריאליטי "קחי אותי שרון".
חברת מנו ספנות היא זרוע של קבוצת מנו הולדינגס. החברה פועלת בתחומי הספנות ותיירות הנופש.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.