החברות אל-על, שטראוס וחוגלה-קימברלי נבחרו על-ידי איגוד השיווק הישראלי כזוכות בפרס ההשקה המנצחת לחודשים אוקטובר-דצמבר 2013.
אל-על נבחרה בזכות השקת טיסות Low Cost תחת השם UP, שטראוס זכתה בשל השקת שוקולד פרה בטעמים, וחוגלה-קימברלי זכתה בזכות השקת לילי קומפקט.
החברות נבחרו מתוך 12 מועמדויות של מגוון מהלכי שיווק שנבחנו.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.