ה-NFL חתמה רשמית עם ספקית שידורי הלוויין האמריקאית DirecTV על הארכת ההסכם ביניהן. כפי שכבר דווח לפני למעלה מחודש בארה"ב, חוזה הטלוויזיה החדש יכניס לליגת הפוטבול בממוצע כ-1.5 מיליארד דולר בעונה במשך שמונה שנים. ההתקשרות הנוכחית בין הצדדים, שתסתיים בסוף העונה הנוכחית, שווה כמיליארד דולר.
מדובר על עסקה לשידור משחקי יום ראשון מחוץ לשווקים המקומיים במסגרת חבילת ה-NFL Sunday Ticket . כלומר, מי שרוכש את החבילה יכול לצפות בכל משחק פוטבול שמתקיים מחוץ לשוק המקומי בו הוא מתגורר (תושב ניו יורק לא יכול לצפות במשחקים שנערכים בניו יורק וכו').
על-פי ESPN, משמעות ההסכם החדש היא שה-NFL תגרוף בשנים הקרובות הכנסות של כ-6.7 מיליארד דולר לעונה רק מזכויות שידור. מדובר על הליגה המכניסה בעולם מהפרמטר הזה, בכל ענף ספורט כלשהוא. כהשוואה, חוזי השידורים הנוכחיים של הפרמיירליג האנגלית מוערכים ב-1.83 מיליארד ליש"ט (קרוב לכ-3 מיליארד דולר) בעונה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.